Det ljusnar

Har känt mig ganska hängig de senaste dagarna och får därför ingenting alls gjort. Har en hemtenta som bara ligger och väntar på mig.. men får väl bli att ta itu med den nu i kväll. Måste rycka upp mig! Karolina gjorde ett gått försök efter vår två-mans labb i skolan idag. Och faktiskt, efter en dos solsken, fika och en härlig pratstund så kändes allt lite bättre. Så tack för det! :D

Efter att jag följt Karolina till bussen tog jag en långpromenad med Emelie som sällskap i telefonluren. Är första gången jag hört av henne på telefon sedan hon åkte iväg till Tyskland, kändes skönt att få höra hur hon har det. Ett stort GRATTIS till henne, det är nämligen hennes 25 års-dag idag hihi önskar att jag kunde ge henne en kram där borta, in the land far far away..


Kommentarer
Postat av: Darya

Grattis Emelie!



Och jag finns ALLTID här om du behöver prata!

Postat av: yvonne

Hoppas det känns bättre idag,ha en trevlig helg kram yvonne.

2009-04-17 @ 15:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback