Adios

Idag är det dags att packa väskan igen (vilken jag inte ens har packat ur iofs) och bege sig ut mot västkusten tillsammans med Karolina. Vi siktar mot Strömstad först och främst men man vet ju aldrig vart man hamnar på vägen...

Är lyckligt lottad och blev av med min sjukdom på bara två dagar, tänkte faktiskt i tisdag att jag kanske måste ställa in resan men sen ett dygn senare så mådde jag bra som vanligt igen. Konstig sjukdom. Klagar i alla fall inte!

Så hann med en kursstart igår och en labb i vattenanalys-kursen. Fast vi får vänta tills efter påsk med vårat resultat. Vi ska undersöka vatten som vi hittat ute i naturen, efter E coli-bakterier och annat skoj.

Katterna kom hem igår efter allt sjukdomskrångel. De verkade riktigt glada men framförallt trötta :D Nu får de vara hemma och ha en skön "Spa"-helg medans jag är borta, therese ska nämligen ha hand om dem.

Så, dags att packa, ses på söndag!!

Kommentarer
Postat av: Darya

Vad härligt det låter, hoppas det blir mysigt! Skicka massa bilder!

Postat av: Anonym

najs blogg!

2009-04-02 @ 13:57:09
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Linda

ha det så roligt! hejsvejs!

2009-04-02 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback