U can call me plumber Pettersson

Kvällen började bra, mys med mat till idol och sen inspelat På Spåret. Vilket jag insåg var ett jättebra intiativ då man kan spola förbi musikinslagen i programmet hehe vilket oftast är att föredra! Efter all cola jag druckit blev jag smått kissenödig och gick på toaletten. När jag ska spola märker jag att min onda toalett är tillbaka när spolningen inte fungerar. Eftersom min onda toalett har hälsat på mig förrut i veckan så blev jag frustread och tryckte lite extra hårt på knappen. Ooops, skulle jag inte ha gjort. Den svarade med att fastna där nere, hängandes lös och ville inte komma upp. Och med mer elände ville inte toaletten sluta rinna och fylla på sig själv med vatten var 20 sekund. Jag reagerade som man alltid gör i sånna här situationer och ringde min mamma. Så klart. Hon tipsade mig om att stänga av vattnet till toaletten för att slippa ljudet från toaletten. Kruxet är bara att det finns en kran som leder till allt vatten i hela lägenheten. Så fick stänga av och tänkte "jaha, det här blir ju en trevlig helg för mig och sandra haha". Utan toalett och utan vatten fram till måndag.

Iaf så fick jag ett snilledrag och tog min nagelfil för att ploppa upp spolknappen igen, men ingen lycka.. gick inte att rubba locket heller.. dumma toalett. När jag väl gett upp, stack jag ner nagelfilen igen bara för att jag inte hade nåt annat för mig men kom på att jag även skulle snurra på behållaren som spolknappen sitter i samtidigt som nagelfilen höll upp knappen. Lite snurr hit och lite snurr dit så PLOPP! Där satt den, som vanligt! Så nu går den att spola med igen! hihi och inget motstånd eller nåt. Total lycka når nyexaminerade rörmokare Pettersson!! Yeah I´m the greatest! Det jobbiga var att  bostadsbolaget hade inga jourtider överhuvudtaget utan var nåt akut så skulle man ringa sos alarm. Det var nära ögat!! Hade varit ganska pinsamt att ringa dit. Framgången firade jag med en ytterligare dusch då jag kände mig ganska ofräsch efter att hållt på bakom toaletten. Men eftersom jag är så bra så tillägnar jag denna till mig själv:



Så, nu har ni spenderat en kväll men min toalett! Good times huh!? :D

Kommentarer
Postat av: Darya

HAHAHAHHAHAHAHA jag dör

Postat av: Linda

HAHAHAHA! duktigt av dig:P

2008-11-30 @ 21:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback