Äntligen fredag!

Skulle man säga om man hade haft en tuff arbetsvecka bakom sig, vilket jag inte har haft. Har varit ledig onsdag och torsdag och vet inte alls vart tiden tagit vägen.. men jag säger det ändå! Äntligen fredag! Bara för att det är så roligt hihi

I morse fick jag faktiskt masa mig upp vid halv åtta, om än motvilligt, har ju haft lite svårt med det där med självdisciplin när det gäller hur mycket jag får sova för mig själv. Har haft en intensiv övning i skolan under förmiddagen, så idag kan jag iaf säga att jag är rättmätigt trött hehe Men så får det vara.

Ska strax ta itu med min kaos till garderob och sen fortsätta städa lite i min lilla lägenhet. Klockan 17.00 ska jag iväg på spinning och sen ska jag belöna mig själv med god mat, idol, snacks, På spåret och framförallt cola! Me need! Ska bli skönt med en mysig hemmakväll alldeles ensam med katterna och sedan kunna gå och lägga mig lagom tidigt för att vara pigg imorgon när Sandra kommer på besök =) också nåt att se fram emot!

Och för er som undrar, så ja, jag ska spela in På Spåret och kolla senare efter idol.. för jag är en tant. Ni behöver inte vara oroliga.

ps. jag älskar blocket, man kan sälja allt! haha

Kommentarer
Postat av: Linda

hahah du är allt en rolig liten kvinna! :P

2008-11-28 @ 18:43:48
Postat av: Darya

Håller med flum! hehe du låter så rolig :) man får vara tant! Och vad har du sålt? hihi

Postat av: kristin

Jag har sålt min gamla handsfree till nokian och datakabel! hehe

2008-11-28 @ 23:41:15
Postat av: Darya

Gött!! Alltid fint med lite extrapenningar!!

2008-11-29 @ 11:08:38
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback