Nu är det Påsk igen!

Så var det påsk igen hehe vad tiden flyger förbi. Iaf, påsken är ju en högtid som iaf min familj utnyttjar för att få spendera tid med varandra, äta gott och vanligtvis proppa i oss en massa godis =) iår flyttar vi fram festligheterna lite eftersom det bär av till kollo för min del på lördag, så blir mys idag och imorgon istället. Blir även en tripp till Hällefors också.
image91

Hittade det här gigantiska ägget när jag och sandra var på Willys haha tänk om man fick ett sånt fullt av godis. Fan vad illa man skulle må då konstant i flera veckor haha!

Glad Påsk!

ps. klatchigt att man kan köpa en naken man/kvinna för 129kr på willys! haha vilket erbjudande. ds.

Kommentarer
Postat av: Linda

GE MIG ÄGGET!!

2008-03-20 @ 15:45:45
Postat av: Darya

Glad påsk!! Ses på lördag sötnos


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback