Min vecka

hmm har inte så mycket skoj att komma med den här gången heller heheh har/ska jobba 7 / 7 dagar den här veckan! Inte allt för kul, men kanske inte allt för tråkigt heller hehe man får ju en massa pengar och jobbångesten är mindre än vanligt den här veckan =) och så har jag ju 5 dagars ledigt att se fram emot... och sen är det kollo!! Yeyy! så blir inte så mycket jobba till den här månaden.

Vad händer i övriga kategorier då undrar ni? Inte så mycket, var till tandläkaren igår och imorgon ska jag till vårdcentralen och skaffa migräntabletter... äntligen tycker jag! haha

Kom på att jag inte skrev nåt om min vistelse i Stavanger hihi men det var iaf helt underbart att komma bort en sväng och bara ha kul. Vi shoppade, spelade bowling och myste. Som ni såg på bilden var vi även på utflykt i regnet och spelade en massa wii som vanligt ; ) sen dröjer det inte så länge till som vi får träffa martin här hemma för han kommer hem nu veckan innan påsk hihi.

Nu känner jag mig svinhungrig för jag åt bara fruktsallad till kvällsmat =S hehe

over and out

Kommentarer
Postat av: Darya

SAKNAR DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback