Målarklubben

Jag, mamma och Linn har ju påbörjat vår målarklubb eller pysselkväll eller vad vi nu ska kallat. Linn och jag kom på idéen efter en önskan om att ha en hobby (som alltid Darya =) haha). Tanken är att vi ska träffas då o då och måla eller vad vi vill. Vi hade vår första gettogether i tisdags. haha. Det ni ser på bilden är grunden till mitt framtida mästerverk. Det var faktiskt riktigt roligt, har inte målat sen högstadiet eller nåt. Iaf, så valde jag att måla av ett foto som jag tog någon gång för några år sedan. Den som kan gissa vart det är ifrån kan ju få vinna någonting haha
to be continued.. for more clues
 
image90

Kommentarer
Postat av: Elin Lekman

Det låter som en rolig hobby det, själv har jag gått med i en teatergrupp för att få en hobby att syssla med =)

Postat av: Darya

Spännande!! Jag tror att det är utomlands nånstans hehe fast vet inte var.. ledtrådar!!

2008-03-14 @ 08:44:55
URL: http://darya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback