Helgen som gått..

Helgen som gått har varit väldigt lugn och skön men samtidigt väldigt rolig. Mycket spontana händelser som varit underhållande.

Efter en visit hos mamsen i Kumla i fredags blev det en filmnatt tillsammans med tjejerna. Med tacosvullning i stora lass och diverse snacks började vi kvällen väldigt peppade på att bli riktigt skrämda. Men som vanligt med gamla hederliga filmer är det mer underhållande att påpeka och skratta åt filmen i sig (t.ex att folk inte kan sluta gå in på haunted toilets, lador och stugor utan flyktvägar). Vi hann med de fem första "Fredagen den 13" filmerna ( dock somnade jag efter halva 5:e filmen =P) som alla verkade gjorda efter samma manus, men det var roligt att leta efter återkommande scener och invänta den där sista efterlängtade skrämselpunkten som fick oss att skrika till och dra upp filtarna över huvudet allihop! haha vanligtvis inträffade detta inom de sista 5 min av filmen så man kunde förbereda sig när man väl lärt sig systemet haha. Mycket rolig kväll, det måste vi göra om!

Lördagskvällen blev också väldigt spontant rolig. Efter mat och fotboll hos pappa och yvonne hamnade jag hemma hos saara där vi roade oss att kolla på gamla bilder. Efter en uppryckning hamnade vi på Njuta där det blev ett glas vin och folktittning i björnstugankön haha mycket underhållande. Kvällen avslutades med sommardrink på O´Learys med tjejerna och Haase. Vissa fick ragg som dem inte bad om haha och diverse restaurangtillbehör också!! roligast haha

Idag har verkligen varit slappaste dagen.. tittat på massa film, gjort ett ryck med att diska och en cykeltur runt karlslund med Linn.

Men imorgon då blir det date-dax! Då ska jag och min nyfunna date på gratis bio där vi får sitta brevid varandra till skillnad från flum som får sitta framför sin haha ; ) Hoppas på mycket skratt



Kommentarer
Postat av: Elin Lekman

Tack för en underbar date =)



PUSS

Postat av: Saara

Jag ville ju ha dig! Inte min tråkiga date! :P

2008-06-18 @ 09:38:40
URL: http://saarar.blogg.se/
Postat av: Linda

men saara, ska du vara otrogen med en till?!?!

Kristin, jag har alla de andra delarna av fredagen den 13th nu.:P frågan är om jag ska se dem själv eller vänta på tills ni har tid. hihi:P ses snart!!

2008-06-18 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback