...

Snart är min jobbarhelg slut och det känns skönt! har varit så otroligt trött och seg sedan vi kom hem från malmö i tisdags =) har liksom inte sovit ut någon gång.. problemet är att jag är trött hela dagen och sen efter klockan nio så blir jag pigg, så då vill min hjärna gärna hitta på något =P
Igår lyckades jag t.o.m att somna i parken haha vaknade av att det var molnigt och kallt och att två gubbar på en parkbänk glodde på mig. Var bara att rätta till håret och snabbt rulla ihop min filt och traska hemåt haha fick mig iaf en liten umgängesstund igår kväll innan jobbet. Kollade på när herrskapet grillade och hade kul =) bäst var min "svarttaxi" med bästa musiken.

Mmmmbop

Kommentarer
Postat av: Darya

Bästa svarttaxin jag nånsin skådat! Du är bäst min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback