Svanåalléns kollektiv

Min nuvarande hyresgäst kommer att ersättas av en ny inom en snar framtid! haha kommer bli så roligt. Det är nämligen så att lilla Darya kommer och ska bo hos mig för en tid! Nu när jag vant mig med att inte bo själv så kommer det kännas skönt att få ytterligare sällskap nu när Linn tar tillbaka sin lägenhet första feburari.

Det enda som oroar mig är att vi båda kommer att förlora sömn då det är obligatoriskt att ha tjej-, livet- och diverse-snack om kvällarna i sängarna hhaha

mys!

Kommentarer
Postat av: Darya

åh jag längtar!! vi får försöka att inte prata allt för mycket innan läggdags hihi

Postat av: Elin Lekman

jag tror verkligen att ni kommer få det jätteroligt tillsammans

2008-01-15 @ 20:00:16
URL: http://elinlekman.blogg.se/
Postat av: Linda

ja jag med:)

2008-01-16 @ 01:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback