moviemonday

image73

Linn och jag var på bio igår och såg "Evening" i en tom sal!! hihi mysigt. eller ja den var inte riktigt tom för det satt en tjej längst bort i hörnet men jag räknar inte med henne. Blir inte lika effektfullt då mohehe. Vi bredde ut oss i varsin soffa och tittade på filmen som var jättebra, tankvärd och som man får såna där kärlekskänslor från. Den påminde lite om "The Notebook".. men ändå inte. Så se den om ni är lite romantiskt lagda =)

image74

Vi såg en annan bra film igår som jag trodde var något helt annat. "Bridge to Terabithia" hette den och jag trodde att den var en fantasy-barn film.. en bland alla andra som kommer på bio just nu.. finns ju massor, av olika kvalité naturligtvis. Den här var lite mer! Tror inte att jag klassar den som en barnfilm, den var så mycket djupare än så. Den handlar förvisso om barn men också om relationer, mobbning, vänskap och fantasi. Hade jag sett den när jag var yngre hade jag blivit helt kär! inte i killen utan i filmen hehe. Den är lite speciell men är man bara lite open-minded så är filmen riktigt bra. Sen innehåller den ju världens gulligaste lillasyster hihi

image75



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback