Första inlägget för iår! =)

nu ska jag få till det! hehe har försökt några kvällar nu men alltid nåt som kommer ivägen. Igår gick det bara inte att logga in. bajssida. Men men här är jag nu. Har gjort mitt första arbetspass för iår! hehe har ju varit hemma o förkyld hela helgen efter resan =// så det kändes skönt att komma igång igen. Även om vi håller på förfullt och försöker bli klara med vårat grrupparbete i skolan. Efter onsdag nästa vecka så är jag fri för denna gång! =) ska bli skönt..

tror jag bestämt mig för att endast jobba till våren och lägga studieplanerna på is och koncentrera mig på att hitta en utbildning till hösten istället. Känns som en bra idé. Så jag kommer få en fritid äntligen. Så man kan hitta på massa hyss =P och tjäna lite mer pengar såklart.

I helgen blir det bara roliga saker förhoppningsvis. Ska umgås med snälla o goa vänner på lördag! det ska bli kul, saknar de små liven efter Valencia! haha Och så fyller pappa så man ska väl få i sig lite tårta på söndag hihi

men mer om det imorgon!

godnatt



Kommentarer
Postat av: Darya

Saknar dig också!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback