Denna dagen

har varit rätt hmm soft? intetsägande? meningslös? nej det skulle jag inte säga. Har förvisso inte gjort någonting stort idag men ibland måste man ha sånna här dagar också hihi
Linn kom hem vid fem tiden och frågade vad jag hade haft för mig men kom inte ihåg någonting som jag gjort idag förrutom att diska hahah lite läskigt faktiskt.
Men så gick jag på en promenad själv med min musik på stan och sen kom pappa och fikade en stund på kvällen.. så är rätt nöjd med min dag idag iaf!

Imorgon ska jag gå upp tidigt och ta en långpromenad och sen ska jag försöka få med mig någon till simhallen o simma med mig för vill verkligen komma igång o röra på mig! Och efter det kommer Niclas för att spendera kvällen i Örebro hihi
Resten av veckan blir det jobba av, känns skönt, har haft ledigt lite för länge nu.. trodde nog att de skulle ringa och fråga efter mig för att någon blivit sjuk men icke! hehe skön slapp vecka men synd på pengarna dock.. fast jag är ju inte sån haha bara man klarar sig så =)
 
ps. från och med imorgon ska jag gå upp senast klockan 09.00, nu får det vara slut på sovmornar.. det är väldigt ohälsosamt i längden..

Kommentarer
Postat av: Darya

hehe hoppas att du är vaken nu då! :D

Postat av: Linda

lugnt, kan ringa och väcka dig varje dag om du vill!:P

2008-01-31 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback