Yeyy!

Ledig dag imorgon! hah har ju iofs bara jobbat 2 dagar nu men ändå ; ) ska ju jobba i helgen så.

Imorgon ska jag gå upp tidigt,  ta en promenad om det inte snöar, ringa till jobbet och klaga; tydligen tjänar jag mycket mindre än vad jag borde! Grr! Kankse åka o hälsa på min mamma som nu är hemma igen efter en semester i Vietnam och så ska Linn och jag ut på stan och planera bröllopsdukning!! haha väldigt långt kvar till sommarn men vi är så excited så vi har redan massa planer haha det är ju ändå rean nu hihi Sist men inte minst så kommer niclas hem till öret bara för fredagen så kvällen är spikad! O ja just måste tvätta oxå.. suck

Sen på söndag ska min roommate flytta tillbaka till sin egen lägenhet.. snyft.. kommer bli tomt...
men nu försvinner hon inte iväg halvvägs runt jordklotet iaf. =)  Och snart kommer en ny roommate hiih!

Ska köpa färg imorgon och äntligen ta ner min otroligt fula dörr så jag kan måla den och hyvla den eller nåt så den går att stänga ahah blir galen på dessa katter som under nätterna klampar runt på mig och tigger om stryk! Tror katten var uppe i 4 timmar eller nåt o bara gick omkring på mig o försökte slicka mig i ansiktet... vilket tålamod jag måste ha.. eller inte..

Kommentarer
Postat av: Linda

jag skulle oxå vilja vara så pysslig som du är:)

2008-02-02 @ 10:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback