Sys-dag

Idag är det sys-dag som gäller! =) alltså systrarna pettersson ska hitta på nåt skojigt. Vi har inte firat varandras födelsedagar än haha (lite försenat eller vad) så vi tänkte att vi skulle göra det nu. Fördröjningen beror på att Linns present ämnade inte komma förrän i slutet av januari, från nånstans i mellanöstern haha kommer inte ihåg vad det stod på kuvertet men det var väl inte vad jag väntat mig hih. Jaja bättre sent än aldrig. Så vi ska börja med att gå o simma o visa upp våra håriga ben! haha Sen får vi se vad som väntar... :D Ska försöka baka nåt smarrigt oxå!

Och imorgon kommer Niclas tillbaka "för gott" från praktiken hihi så då tänkte jag laga nåt gott och sen blir det "På Spåret" final!! haha jag vet, vi har värsta pensionär-varning-fredagarna haha men det har blivit som en grej :D

Nu bär det iväg! Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi tittar också på På Spåret! haha

Postat av: Darya

Låter helmysigt ju :)

2008-02-22 @ 12:44:44
URL: http://darya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback