Spara eller Slösa? eller bara en oldfashion baglady - homedition

Är det bara jag som ibland får lust att bara rensa ut allt skräp man har och bara kasta bort massa, eller skänka eller sälja eller whatever! Har så mycket grejer i mitt förråd som bara ligger i lådor och bara stjäl en massa energi vid flyttar och dylikt. Fick en tanke häromdagen att jag skulle ta itu med det där någon dag nu när jag har tid över innan Darya flyttar in så jag blir av med en massa saker. Och så man kan få mer plats. Alla mina garderober är överfyllda med saker jag inte använder. Ska vänta tills Linn har flyttat dock så jag inte råkar slänga något av hennes stuff haha. Men seriöst, mina garderober. Vad som är sorgligt är att jag har massa skor och kläder och jackor och väskor m.m nedpackade i väskor o kartonger som står i förrådet sen Linn flyttade hit så vi skulle få plats. Dessa ting har jag inte ägnat en tanke åt sedan 31 maj 2007. Tyder inte det på att man lika gärna inte behöver äga dessa?

Ska ta en storstädningsdag när jag har samlat tillräckligt med energi till det och verkligen ta itu med garderober, skåp och mitt förråd! Bodde jag i hus skulle jag fasen ha loppis eller nåt för det finns nog en hel del godbitar gömda haha bara att jag inte orkar med dem själv!

Och när jag är klar med detta så ska jag ta itu med en storstädning. Går knappt att se genom mina fönster längre, är så grått av allt bildamm och smuts och så kattsnor så klart! Stop snoting da window!

Kommentarer
Postat av: Linda

säg till mig innan du slänger nåt:P hehe!

2008-02-01 @ 10:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback