Ett tips

Åk INTE och storhandla själv när man är drogad på treo och migrän haha hade en speciell tur för mig själv till det nya ICA i Eurostop. De hade byggt om så stället var GIGANTISKT! och där trallade jag omkring i kanske två timmar eller nåt med min gigantiskt vagn som jag lyckats välja ut på parkeringen haha hade roligt med mig själv iaf! Fast kände att det nog räckte när jag stod o sjöng för mig själv bland stövlar och målarburkar haha Det tog mig nog 15 min att välja ett kålhuvud för att jag hade så svårt att koncentrera mig.. Men hem kom jag iaf! Ett ICA-kort skaffade jag med.

Saker som jag inte hade behövt handla idag..
- trosor på rea (kan knappt stänga min byrålåda redan)
- ett örngott med texten "My Lovely Cat"
- ett 3 kgs kålhuvud som knappt får plats i mitt kylskåp
- en stor flaska avloppsrengöring (haha) hm kan väl vara användbart, men ett måste?
- en burk tonfisk. Jag hatar tonfisk. Men tydligen var det ett bra pris...
..eftersom jag är rätt fattig och behöver egentligen pengarna till annat men som man inte tänker på när man är lite yr i mössan.

image76

Kommentarer
Postat av: Darya

Hahaha! Väldigt roligt :)

Postat av: Linda

HAHA! Har just nu en inre bild av dig stå och sjungandes på ica:p

2008-02-07 @ 07:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback