En tisdag som vilken annan tisdag

Ska snart dra iväg till veckans sista arbetspass hihi är nämligen inne på vecka fyra där jag endast har tisdag kväll på schemat. Vilket leder till en ledig vecka!! Yey! ska bli skönt. Så vad ska jag göra med min lediga tid? Jag får INTE sova bort den iaf. Imorgon tänkte jag åka till kumla och spendera dagen med mamma medans hon är sjukskriven. Sen på kvällen blir det kanske bio, får la se. =)
Sen är helgen rätt så lugn och oplanerad! Ska bli sååå skönt. För sen är mina helger uppbokade typ 5 veckor framåt. Jobb varannanhelg, kalas,  resor,  kollo m.m  hihi men det är ju nästan bara skojiga saker så vad gör det.
Nu ska jag återgå till min älsklings serie som jag tittar på för andra gången hehe Men in trees!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad skönt du har det!:)

2008-02-19 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback