Åh

Vad jag har fått mycket gjort idag. Och jag är inte ironisk! Det ni! hihi har skolat, diskat, sorterat skor och filmer (vilket är känslomässigt jobbigt), dammsugit, bytt lakan, gjort en planering för skolarbete, plockat fram peter jöbacks traditionella juldvd (tradition på kristins begäran i familjen petterson), gjort rent kylskåpet och lite annat. Eftersom jag låg bakfull i min soffa på första advent i söndags så tar jag in lite förlorad tid idag hehe adventsljustake i fönstret, nyladdad julmusik på datorn och  min nya fina gammeldagsjulkalender är nu framme på hallbordet hihi ska ha riktig julupptakt iår! Me love.
Nu blir det Sunes Jul som jag gjort till min egen julkalender då svt har misslyckats totalt.. iår igen! hih



Puss tills imorgon

Ps. Nu inser jag att min barnsliga sida väger över min tantiga sida... men bara för dagen! Eller vi säger månaden för att vara säkra.

Kommentarer
Postat av: Linda

ÅÅÅH!! MERA SUNE! gud så roligt!

2008-12-03 @ 17:43:49
Postat av: Darya

Åh, det låter jättemysigt!!! Tanter kommer vi alltid vara... Och småflickor! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback