Hemkomst!

Nu är jag hemma igen efter en lovely vistelse uppe i norr! Det är så underbart att åka till grövelsjön med släkten och bara vara ute i naturen och äta gott så man vill aldrig åka hem. Men det måste man juh hih Kan sammanfatta resan med fruntimmersbil, filé-afton, massagestolar, badtunna, älvbad alá 13 grader, renar, frukostbuffé, vandring i dimman, streaplers, kortspel, lunchpack, fotmassage, linné-stig och många många dåliga skämt som hör min släkt till! haha återkommer med lite foton. Blev lite färre en vanligt men prioriterade att hellre uppleva det vackra utanför linsen.

Tusen tack till flumsan som tagit hand om mina små bebisar medans jag varit borta! hoppas du vart glad över den personliga souvenirshoppningen haha. Och tack för att du har saknat mig! : ) får ställa upp för dig någongång när du behöver vakt till dina 20 katter som du ska ha i framtiden haha ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHA!! vad rolig du är! men det ska jag allt ta och komma ihåg:P

2008-08-05 @ 19:33:57
Postat av: kristin

haha fast det blir nog jag istället ;)

2008-08-10 @ 10:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback