en undran

kan man veta hur det känns att man mår bra om man inte ibland mår dåligt? samma med att känna lycka om man inte ibland känner sig olycklig? Om man inte lider ibland känner man sig då bara likgiltig inför det vanliga?
Då kan jag nästan känna mig glad över min migrän, för stunden efter att den är försvunnen så känner man sig så fullständigt tillfreds och nästan lycklig. Som ett lyckorus efter en mardröm då det ända man kan koncentrara sig på är smärtan. Man glider liksom på moln.

Nu är det så att jag vet att lyckan sitter i pillrena jag tar men visst är det en skön känsla ändå! haha mina fellow teammates vs huvudvärk vet vad jag talar om...

=))

Kommentarer
Postat av: Linda

absolut, man kan inte känna lycka utan att kunna känna olycka. dock så hoppas jag att du blir av med din jävla migrän snart. hehe kan inte vara så underbart direkt!

2007-09-12 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback