Today

plugg plugg med flum i biblan! skönt att få massa gjort.

imorgon ska vi ha sista seminariumet i delkurs 3(2) och sen en föreläsning där vi får våra hemtentor =/ hehe förberedd? nja ingen aning, men det får gå som det går =) no worry! det blir man inte gladare av..

jag har så svårt att koncentrera mig, har ingen plugg-disciplin längre hehe är så mycket annat som jag hellre gör eller drömmer mig bort till.. hihi resor, mysiga tider, köpa julklappar och annat roligt..

ska dock jobba ons-tors kväll... men jag har bara tre pass nu på två veckor så ska vara nöjd iaf, måste ha lite pengar att leva av hehe nästa vecka när tentan är över så är jag helt ledig istället!! nåt att se fram emot.. fast nästa delkurs börjar ju direkt hhaha aja ska iaf till Martin den helgen och det ser jag fram emot jättemycket!

tur att sas valde att ta bort dash-planen INNAN jag och mamma drar, annars hade jag varit nervös...

natti

Kommentarer
Postat av: Linda

tycker du pluggar på bra:) lycka till med tentan!

2007-10-31 @ 09:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback