Som vanligt

så ringer de när jag har för mycket, varför fyller de inte mina veckor när jag har mindre att göra. Iofs är det länge sedan. Det är jobbet så klart som jag pratar om. De ringde alldeles nyss och frågade om jag kunde jobba i helgen men det slutade med att jag frågade om de kunde hitta folk till 2 av mina pass nästa vecka haha vilken nitlott för dem. Men jag känner mig rätt stressad över plugget, snart hemtenta ju och jag är såå oförberedd. Måste skärpa mig med att läsa, men känner ingen motaivation just nu...

Är det bara min tid som inte räcker till? inte gick dagarna så här fort när man var yngre... tycker jag vaknar, timmarna flyger iväg och sen ska man snart sova igen. Inte bra. Jaja man får göra det bästa av dagen iaf.

Imorgon blir det myskväll med mams, hon ska sluta jobbet tidigare och komma med mat och sen ska vi gå och se Hairspray! Tror den kommer vara rolig och sevärd.

Over and out

Kommentarer
Postat av: Darya

har heller aldrig tid med nåt.. och ändå vill jag ha ett extrajobb haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback