Måste dela med mig av mitt otroligt klantiga misstag

hahaha jag kan inte göra annat än att skratta! Jag letade efter en låt häromdagen och när jag skulle ladda hem den så hittade jag samlingen "The Rolling Stone Magazines 500 Greatest Songs of All Time". Åh tänkte jag måste vara massa bra låtar så jag laddade hem den. 500låtar-ladding senare så fick jag lyssna på låten som jag letat efter. Och några fler, fanns massa underbara låtar! Älskar gamla motownlåtar. Men till mitt bekymmer så var de numererade innan titeln så kunde inte leta efter namnen på ett bra sätt. Hmm tänkte jag och knicksade till det så plötsligt är alla låtar döpta till "Bob Dylan-Like A Rolling Stone"!!!!!
Hahahah Förskräckt som jag var började jag trycka på ångra. Typ 100-200 låtar fick tillbaka sina namn men nu har jag problemet att jag har cirka 300 låtar döpta efter Bob Dylan!! hhaahaha vilket öde...

Jag gillar inte ens Bob.

Såå jäkla klantigt haha men jag skrattar bara åt mig själv. Som tur är kan jag se vad de heter i winamp, men har jag dem i en playlist så tar det en stund för dem att förvandlas! ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha jag kan inte sluta skratta. smidigt

Postat av: darya

hur kan man inte gilla bob dylan!?

2007-10-26 @ 16:02:27
Postat av: kristin

lätt! rosslig gubbe ;)

2007-10-26 @ 17:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback