Jaha

har varit väldigt dålig på att skriva här och med bilddagboken den senaste tiden.. vet inte varför men ska ta tag i detta! finns iaf nya bilder på
http://kristinp.bilddagboken.se/
och många fler kommer det nu bli när jag äntligen fått min nya kamera efter mycket omochmen. Dumma netonnet, fick bli teknikmagasinet istället. Mycket billigare faktiskt, på mycket. Min kamera med max 8.0 mpix för tusenlappen. Mycket nöjd =) en förtida födelsedagspresent som jag sa till mamma idag haha "jaha", tänkte önska mig pengar bara ; )

Vad har hänt annars. Snabb återblick:
lördagen: en mycket trevlig middag med tjejerna, söndag: lite häng hos pappan på kvällen, såg "All kings men". Måndag: in a blurr, antagligen ingenting. Jo promenad. tisdag: skola, spåret med flum, inge vetttigt, bio med sandra "stardust", häng med niclas. Idag: panikvaknat, jobbat, handlat och bonde söker fru =) Inge plugg som ni ser.. usch måste verkligen.

Mina planer då? Jo imorgon, torsdag, blir det plugg och sen jobb och skönsång till kvällen. Fredag blir det skola, plugg och häng med mams =) lördagen är fri och söndagen har jag quality-time inplanerad med Darya! =)

Mina nätter är ett kapitel för sig, två nätter på en vecka då jag bara halv sovit några timmar. Känns som det är så mycket som snurrar i huvudet. Resultatet av det blir att jag är supertrött kvällen efter, men ändå går jag inte o lägger mig, vad e felet!?

Ja, så. Nu har jag fått skrivit av mig lite! tack för titten hihi

ps. kolla gärna in mina filmrecensioner =) och åsikterna är All-mine.

 http://kristinpettersson.blogg.se/film/

Kommentarer
Postat av: Darya

känns bra att få lite koll på dig! :D

Postat av: kristin

=)

2007-10-18 @ 12:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback