Helgen

har varit lugn. Bio med mams i fredags och sen åt vi och myste en stund! Kollade på Linns bilder på resedagboken och kollade efter resor till mig haha. På lördagen blev det mys med niclas och idag har jag faktiskt pluggat och sen tagit en tripp till mosjö. Var Risbergska skolans vokalensembel som hade en liten konsert. Det är Yvonnes dotter Lisa som är med där. De var jätteduktiga, lite speciell musik, vissa påminnde mig om filmmusikstuk. Svårt att förklara. =) Men alla går väl musikprogrammet så det är väl inte konstigt att de är duktiga!

Imorgon väntar veckans jobbpass. Funkar väl, skulle egentligen vilja sitta o ta igen plugget men men. Hade fem pass den här veckan på schemat men som tur va kunde jag ge bort några!

Jag är rätt uttråkad, skulle vilja att det hände nåt. Men så är det väl alltid =P

Pratade lite med Linn på msn förrut idag, det var roligt att höra av henne! Saknar min roommate..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback