Freeeeeeeeeeeeeeeeeee

Idag blev jag efter mycket om och men, klar med min hemtenta! Mådde asskumt igår, vet inte vad det var, så kunde inte hålla mig uppe längre än till halv tio. Så la ner tentaskrivandet för kvällen. Väl i sängen kunde jag inte sova på flera timmar fast jag kände mig helt utslagen, gick upp för att dricka vatten men kände mig typ drogad... konstigt.

Nåväl nångång under natten somnade jag väl för vaknade vid tio i åtta för då kunde inte katten hålla sig längre. Hon hade legat och spanat in mig och hon kände nog på sig att klockan skulle ringa snart haha upp och ge odjuren mat och processen med att skriva klart min hemtenta som skulle vara inne klockan två idag. Dålig planering som alltid.

Det går bra med skrivandet men det tar tid så ringer till jobbet och säger att jag inte kan vara med på personalmötet som jag lovat.. vad ska man göra? Klockan tio i ett slänger jag på mig några kläder, sätter mig på cykeln och cyklar som en galning. Efter typ 2/3 av vägen känns det som jag ska få en hjärtinfarkt eller nåt haha men det gick. Till biblan och skriva ut, till forumhuset och lämna in tentan vid halv två. Jag hann! haha
Jag ska upplysa er om att jag inte var sist. Såg flera stycken som jag kände igen som var lika oplanerade som jag. Mötte Natalie som såg lika trött och härjad ut som jag =)

Skyndar mig med att krafsa ihop mina timrapporter som ska vara inlämnade senast den 5:e för att få lön överhuvudtaget, så måste hinna förbi kontoret innan jag ska ut till adolfsberg på en förflyttningsteknik-instruktion klockan 14.
Springer in på kontoret och där håller fortfarande mötet på! hhaha lite lättad. Är med de sista 10 min, innan förflyttningstekniken.

Klockan kvart över tre är jag tillbaka till kontoret för att hämta min cykel, på vägen handlar jag mat, eftersom jag kommit på att jag inte ätit något på hela dagen haha! cyklar tillbaka till adolfsberg då jag börjar jobba klockan 16! Fick i mig en baguette och så rullar kvällen på...

Ska jag vara ärlig så är dagar som dessa icke att rekomendera. Aldrig igen, så jäkla stressad. Var dunder säker på att jag skulle få migrän under jobbet men jag klarade mig som tur är.

Nu mår jag asskumt hehe trötthet och brist på vad vet jag, ska nog gå och lägga mig. För imorgon ska jag ha sovmorgon och filmmys och allt sånt som jag tycker att jag förtjänar =) dock måste jag diska, tvätta, dammsuga m.m.... it never ends... haha men jag är lycklig ändå

Tror jag fick mig en sammanlagd träningsrunda på över 2 mil idag..

Kommentarer
Postat av: Linda

känner igen den där tröttheten, tror att det beror på överansträngning blandat med panikångest och stress! hehe!
men jäklar vilken dag, du är numera superkristin!

2007-11-06 @ 10:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback