03:30

Nej men hej jag är uppe

hahah fråga mig inte vad jag har gjort den senaste timmen, minns knappt...

otur som jag hade fick jag migrän igår så sov en stund på eftermiddagen och sen gick jag och la mig halv nio.
vaknar halv ett och huvudvärken är väl sort of borta.. men jag var iaf klarvaken och svinhungrig..

fixar några mackor och slår på inspelat bonde söker fru.. =)

efter det fastnade jag framför ett sånt där jobbigt spel-program med programledare som jag hatar, de är så käcka men kunde inte sluta titta haha

men nu sitter jag här.. kanske skulle försöka sova igen, ska ju ändå upp och plugga hela dagen imorgon.....


weee om ett dygn är jag halvvägs till norge, ska bli sååå roligt!

goodnight

Kommentarer
Postat av: Linda

godnatt:)

2007-11-08 @ 08:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback