Sista dagen

..kvar att plugga. Iofs är klockan 23 nu så blir inte mycket mer plugg hahah. Känns inte som om jag orkat brytt mig så mycket den här sista delkursen, har läst allt vi skulle men kanske inte hårdpluggat epokbegreppen och så, men men  får se hur det går! Fast känns ändå bättre inför tentan än förra gången =/ skulle behöva en dag till bara.

Plugg på dagen igår, på kvällen titt på Pirates 2 med Linn och Niclas och sen läste jag klart sista romanen innan jag la mig =) Sen ska man gå och lägga sig tidigt idag och gå upp tidigt imorgon, kommer nog inte bli så mycket sömn! men vad gör det, sen är man fri! hihi sommar!
Ska städa inför Linns flytt och sen blir det bara skoj i helgen =)

Sen inskolning på måndag, lets see hur det blir... skumma arbetsgivare...

Kiropraktorn igen på fredag och för Er som vill veta har jag inte haft huvudvärk/migrän sen jag var där andra gången och det är snart två veckor!! Och för Er som vet om mina besvär kan förstå vilken befrielse det är! Bästa som har hänt mig på länge! =)) lycka
Fast ska inte säga för mycket, rädd att det ska förstöras och komma tillbaka igen...=/

=))

Kommentarer
Postat av: Darya

lycka till!!!

Postat av: Linda

härligt att du slipper huvudverken. annars brukar det vara nåt som kommer när man pluggar mkt!
men du Kristin,nu har vi SOMMARLOV!

2007-06-01 @ 11:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback