Dagen

Var på besök hos mamma igår kväll igen. Vi käkade hamburgare och provade glasögon åt mina solbrillor som jag ska beställa. Sov över fast satt i sängen och läste tills två så fick inte så mycket sova.

Vaknade sju, för mamma skulle till Hällefors och släppte av mig hemma på vägen. så trött. Gick och la mig igen efter en stund och var på väg att försova mig hehe. kvart över elva fick jag tvinga mig upp och klä på mig för skolan haha köpte en banan och dricka för att pigga upp mig själv. Sen har jag faktiskt inte varit så trött.

Mötte niclas på stan efter skolan och åt lite sen raskt iväg till kiropraktorn igen. Mamma var med den här gången för att hon ville ställa frågor och anteckna haha hon är rolig. Sen följde hon med mig hem och som vanligt skulle hon handla mat åt mig.
Vad skulle man göra utan sin mamma? =)) jag behövde ju verkligen toapapper också.

Sen skulle kvällen spenderas åt plugg och läsning men blev sortering av bilder och bilddagboken istället =) man vet att man inte har tid men man orkar inte iaf. Fick tvättat iaf. Sen har jag hunnit med ett nytt avsnitt av The Tudors med. Spännande, men är enkelt att veta facit, bara att söka på wikipedia hahah de följer ju historien, men vill inte ha spoilers!!

Nu ska jag sova

Imorgon blir det läsa läsa läsa, sen flum och darya med "tjejig dag" som flum kallar det haha färga hår och klippa sig vill hon. hoppas det blir bakning med! =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback