Äntligen..

lite mer ledigt! Mycket att läsa så behöver verkligen lite extra tid. Skönt.

Jag och Niclas cykla till spåret på Norr idag och jag sprang 3 km!! hihi har inte sprungit på år och dar, brukar bara stavgånga. Fast jag sprang/gick omväxlande så klart! men ändå. Kändes som om mina lungor skulle explodera dock haha men det får man ta när man har dålig kondis. =)
Katterna fick sig en liten promenad i nya selarna och sen blev det bio: "Blades of Glory", som snälla DG bjöd oss på med gratischeckar hihi. Riktigt rolig film, älskar napoleon-snubben!

Förhoppningsvis blir det kompis-häng i helgen också =))) vi träffas alldeles för sällan, och gör ingenting haha. Och sen försvinner Daryades stora delar av sommarn! snyft. Dumma kollo, men hon kommer ha kul och få pengar iaf ; ) hoppas min arbetsgivare kan ringa någongång och berätta när och var jag ska jobba, lite jobbigt, kan inte planera något! Tänk om jag får jobba tre veckor halv tid eller nåt.. då blir det fattigt hahah. Jaja. =) no worry. Tur att jag kommer att ha en roommate! Sys incoming 2 weeks!

puss

Kommentarer
Postat av: darya

puss baby:) vi måste ta tag i resa också!! hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback