Weee!

Äntligen internet!! Ni vet reklamen för bredbandsbolaget som går nu.. "vår kunder är vana att det går snabbt" eller nåt liknande. Tycker inte direkt att det är sant haha 1 mån är inte snabbt i jämförelse med statsnätet som tar 3 sek att koppla in. Annars idag har jag bara läst läst läst som kommer bli vanlig vardag i fortsättningen. Delkurs 2 är 1800-tal och 1900-tals litteratur. Kommer ge små recensioner av böckerna jag bemödar mig att läsa om någon är intresserad =)) så man inte glömmer inför tentan =/. Det kommer även att bli mycket film, serier och en hel del katt.

Wilkommen till Kristin, vill du sitta på mitt sittunderlag?

Kommentarer
Postat av: darya

hallå det är MITT sittunderlag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback