söndag

Började med min hemtenta igår! Det går faktiskt bra, fick 2 av 5 frågor gjorda, så jag fick lite free-time med niclas idag. Gick en långpromenad ut till Hästhagen i solskenet sen åkte jag till snillet och hans big-ass-tv! haha fast han hade inte de rätta sladdarna till datorn så det blev inge lost eller 24. Kollade lite Oceans 11 och Sällskapsresan. Och idag kollade vi på Gudfadern 1 och Den ofrivillige Golfaren haha så har haft det rätt slappt. Åkte sedan hem, åt tacopaj, kollade senaste Greys Anatomy (omg) och My super ex-girlfriend, som inte var så super =)
Det var min helg!
Imorgon blir det tenta igen och kanske lite träning? så kommer resten av min vecka se ut. Sen kommer Niclas tillbaka for-good på fredag och pappa ska ha hjälp med flytt till helgen. Som sagt det är tur att man inte har sina dagar planerade!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback