Oscar Wilde är han en vilde?

Usch nu får det snart vara nog med tentan, har hållt på i en vecka nu. Har inte alls mycket kvar men det svåraste =/ Imorgon klockan fem är jag klar! sen måste jag styra upp mitt hemska hem haha det är tvätt, papperskassar med grejor, disk och böcker överallt! Och imorgon är det dags för bion. Igen. hihi.

Första läsfria helgen på länge men är det lugnt för det? nej, fredag ska Linn och jag gå på stan och titta present, sen träning och niclas kommer tillbaka. Lördag är det kalas (i know darya) och så ska pappa flytta i helgen. Det är inte lätt =)

Och dummingarna Darya och Elin får roa sig i stockholm med Damien Rice! =)

image15

Hitta den här gamla bilden haha hittade annorlunda action figures i en affär i Gbg. Det riktigt strålar om Jesus haha

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha..den där Jesus ska jämt stå i "rampljuset"..ego...:o)

Postat av: kristin

hahaha

2007-03-22 @ 14:09:33
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: Saara

Du vet att han ser exakt ut som Magnus va? Det är läskigt! Hehe Hörde att "the stuff" har kommit. Kul! Ha en bra dag!

2007-03-22 @ 15:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback