Melodifestivalen

Sålde min säng (stommen) idag. Kvinnan kom in, men den ska vi ha! hahah oki, femhundra i handen. Smidigt och snabbt. Sen har jag varit hos pappa hela dagen och hjälpt honom packa och rensa. I slutet av mars flyttar han ju ihop med Yvonne i hennes lgh på Rubecksgatan. Men för en vecka sedan fick han ont i ryggen så nu får vi hjälpa till. Rensade ut hans förråd som var fyllt av kartonger och grejer som bara flyttats med sedan vi var små så hittade mycket smått och gått. Hittade mina små bebisar som bytar färg på blöjorna om man doppar dem i vatten, om nån kommer ihåg den flugan. Och gamla skolböcker och massa teckningar. Och min dockservis =) Och utklädningskläder! dem borde darya komma ihåg iaf hihi.

Melodifestivalen spenderade jag hemma hos Jassi och Daniel i deras nya mysiga lägenhet. Halva showen gick bra sen kom mer folk som var festsugna så då blev det lite svårare. Men meldoifestivalen är ju inte direkt nån höjdpunkt på året haha hejdade inte på någon och satt mest för att se vem som vann. Va inte direkt spännande =)

Kollade ikapp lite på prisonbreak igår, spännande! Fast det har blivit lite av 24 syndromet, kollar man mycket så kan man gissa sig till rätt mycket. Inte så ofta man blir chockad. Men det är super ändå. Fast favoriten är ändå Heroes just nu, och snart kommer vi in på Lost hihi cant wait

Vem skulle ni vara om ni fick välja nån i Heroes? Eller ja kanske bara förmågan? Och Ni får inte välja "Peter" som kan få allas. heheh får fundera

image5

Hiro hihi

Kommentarer
Postat av: Darya

Lätt Nathan! Kunna flyga!

Postat av: kristin

skulle vara rätt bra att kunna läka sig själv som Claire

2007-03-11 @ 16:03:09
Postat av: Darya

nja. jag skulle inte vilja vara odödlig, ingen sport att leva då. jag håller fast vid att jag vill vara nathan :D

2007-03-11 @ 19:34:40
URL: http://darya.blogg.se
Postat av: kristin

hahah ingen sport. Skulle vara rätt skoj att vara osynlig med. Fast håller med om att kunna flyga inte är så pjåkigt heller haha

2007-03-12 @ 02:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback