lovely

Fick mig en skön promenad runt Örebro i vårsolen! så uppiggande och skönt. Hoppas det håller i sig.

Jag och Flum provade på Cardio Box idag hehe Var som boxning, mycket jobbigt och enormt svettigt! haha men grymt kul, man måste väl bli vassare på teknik bara. Rolig intruktör, han var väldigt energisk. Ska nog gå fler gånger.

Börjar nio imorgon, känns lite konstigt att gå upp tidigt bara ibland. Oftast har jag bara hemmaläsning eller seminarium senare. Tror inte jag kommer kunna sova nu men måste försöka.

Puss och kram

"Alla kan säga att han älskar någon, det betyder ingenting. Vad du känner betyder bara något för dig. Det är vad du gör mot männsikor som du älskar som räknas. Det är det enda som räknas."

Något som Pappan i "The Last Kiss" säger till Zach Braffs karaktär. Mycket sanning. Något att ta till sig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Väldigt fint och tänkvärt citat.
Godnatt med dig
Kram

Postat av: Darya

hehe kanske inte ska spoila filmen för folk som inte sett den :D

men bra citat, jag citerade det i min blogg för längesen när jag såg den :)

2007-03-13 @ 15:25:24
URL: http://darya.blogg.se
Postat av: kristin

haha nej det förstås.. men den var ju rätt förutsägbar så man kan ju gissa det rätt fort =)

2007-03-13 @ 23:32:04
Postat av: darya

tycker verkligen inte att den var förutsägbar nånstans. bästa filmen jag sett på länge!

2007-03-15 @ 19:08:13
URL: http://daryablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback