Fredag

image9

Längtar efter min snutt =) dumma sakab. Men imorgon kommer han hem, och hans nya tv! haha så då blir det lost! yey!

Blev inge bio igår, dumma jag hade kollat fel på dag haha så typiskt. Nästa torsdag är det. Åkte och tittade på film med Darya och Eric istället. Gick ju bra det med =) Syndade lite med glass men det var yogurtglass iaf! haha
Idag fick vi vår hemtenta. Mycket att skriva kommer det bli men det kommer nog gå bra. Man ska istort sett jämföra olika romaner med varandra.

Nu ska jag dra till flum och saara! vi va la fredag!

Kommentarer
Postat av: Saara

Du sa att det var bra. Jag gav den en chans och jag ångrar det inte. Längtar tills Aki kommer hem så jag kan fortsätta kolla på det.

2007-03-17 @ 10:00:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback