Filmkväll

Var på kalas hos min moster igår hehe lite kakor lite tårta och sen va man mätt! Sen blev det filmkväll med flum och saara igen hehe stadsborna. The New World, va rätt orginell och bra gjord.
Men flum kläckte en bra replik på väg hem från ica! : "-Tänk om jag är utvecklingsstörd? Ibland har jag tänk på att jag kanske är det för att jag är tvilling. Tänk om jag är utvecklingsstörd men ingen vågar säga det! " hahahaha what? ja så taskiga är vi. Vi kom in på disskutionen för att flum vägde 2 kg mindre än mig när hon föddes haha född för tidigt.

image18 me and flum på nyår!!

Kommentarer
Postat av: Linda

hahha man kan ju aldrig veta!:)

2007-03-25 @ 17:38:00
Postat av: Elin

hahahahahaha vad roliga ni är.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback