crapy crap crap

är denna dag då jag inte fick gå ut i solen. Eller fick och fick. Försökte läsa så mycket jag kunde, lyckades få ihop 105 sidor och lyckades somna tre gånger under dagen hahah men så gav jag upp när Sofia sa att hon heller inte läst mycket haha så då styrde jag upp och städade istället så nu är det gjort! så reeeent! Imorgon blir det:
- Promenad
- Skola
-Köpa present
- Låna delkurs 3 böcker i kumla
- Städa pappas lägenhet, börja =)
- Hem och sova
yeyyyyy! När ska man läsa? haha ok jag har typ två lektioner i veckan men det är heltidsläsning om dagarna om inte mer.. längtar till sommaren!

Kom igen vi drar till Egypten!! Då ska jag ha en sån där duk med band runt och leka shejk hahhah

                                              image20

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahha vad roligt att leka shejk!!!! Då måste vi rida på kameler!!

Postat av: Darya

vi SKA till egypten :D

2007-03-28 @ 11:42:11
URL: http://darya.blogg.se
Postat av: Linda

jag kan vara kamel!

2007-03-28 @ 19:08:49
Postat av: kristin

hahah alla rider på Linda!!

2007-03-28 @ 23:25:23
URL: http://kristinpettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback