Absurda drömmar som vanligt

Jag och Niclas möter gänget i en mataffär och vi ska handla. Vi ska ha chips, hittar påse med två sorter i samma men den vill inte Darya ha. Sen skriker Darya " - Där är Mattson!! och Skager!" vi springer fram till dem och tjafsar en massa. Jag tappar troligen bort mig. Som jag alltid gör.
Sen är vi i något hus. Jag står inne och kollar på när Niclas kramar Robert bland massa folk och säger " - Jag är inte arg." Typ alla vi känner är där. Sen går jag ut och får läsa lappen robert håller i. Men jag kan inte läsa, mina glasögon funkar inte och jag är förtvivlad. Men det handlar om en protest mot miljöförstörning som Robert tydligen brinner väldigt för.
Sen hoppar det och plötsligt är det natt och jag letar efter niclas och vart han sover för han är arg. Hittar honom i en fåtölj i min pappas sovrum, försöker få honom med mig men pappa vaknar, eller han halvsover och pratar i sömnen. Pappa som har haft med sig en tallrik med bär eller sylt i sängen, tappar ut allt i sängen under sig. Fast han sover fortfarande så jag måste hjälpa honom byta lakan medans han ligger kvar i sängen hahah jag tror niclas försvinner. Efter det ska jag försöka ringa honom men kan inte slå rätt nummer (typiskt) utan kommer bara fram till någon tant eller slår en 6 istället för en 3 och så där håller jag på.
Sen är det ny dag. Vi är på en mässa för Elins skola, de har haft skolprojekt om att göra plakat över länder. Elins grupp har gjort över asien eller nåt, uruk är med (pratade vi om i skolan i onsdag). En man kommer fram som är reporter och undrar vem som gjort arbetet. Jag och flum pekar på elin som står en bit bort och har dragit ner brallorna och kliar sig på rumpan haha flum springer fram och drar upp dem. Elin kommer fram och reporten frågar Elin varför de har en jättestor bild på Jennifer Lopez med i sitt arbete. Elin har någon bra förklarning och så var det inte mer med det.
Sen sitter jag elin och darya och nån mer och pratar. Jag försöker berätta om min dröm som jag haft ( på riktigt, hur cp är inte det ) Att jag elin och darya var vid Niagarafallen vid en nöjespark på semester och allt elin ville göra var att ta en flotte och åka nerför fallet. Jag och Darya får tvinga henne att inte göra det. Vi kom dit på en flotte. Här blir Darya arg och säger att det var en dålig dröm så får inte berätta klart haha men smyger in att jag letade efter fotorullar med för hade glömt det till min kamera när jag skulle till Niagara, panikletande som vanligt hahah. Drömmen fortsätter men minns inget mer.
Tror alla jag känner var med i den här drömmen som statister åtminstonde. Helt sjuk. Som vanligt letar jag efter niclas, darya är elak mot mig och folk jag inte träffat på flera år dyker upp hahha.
Ja det är roligt att sova. =)

Kommentarer
Postat av: Johan

"Jag och flum pekar på elin som står en bit bort och har dragit ner brallorna och kliar sig på rumpan haha flum springer fram och drar upp dem."

hahahahahahahahahahahahahahahahaha...:o)

Postat av: kristin

ja tyvärr haha stackars elin kan inte rå för vad jag drömmer och inte jag heller haha

2007-03-30 @ 15:23:06
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: Johan

Haha..jag vill åxå ha såna skumma drömmar, jag brukar drömma att nån äcklig mördare jagar mig..eller att jag faller men aldrig kommer "ner"..haha..rätt skumt det åxå visserligen.

Hmm..ska försöka sova mer o se om det hjälper..hihi

Ha en mysig helg...:)

2007-03-30 @ 16:11:09
URL: http://johankarlsson.blogspot.com/
Postat av: Linda

HAHAHAH! vad rolig dröm!! skratade oxå åt elins rumpklining. haha! håller med, ibland kan det vara roligt att sova. och väldigt skönt oxå :P

2007-03-30 @ 17:45:53
Postat av: kristin

=)!! haha jo men det händer att man har tråkiga drömmar också, ofta helt meninslösa =)

2007-03-31 @ 12:58:39
URL: http://kristinpettersson.blogg.se
Postat av: Darya

you sick sick bastard

2007-03-31 @ 13:51:28
URL: http://darya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback