9 mars

Vavavavad har jag gjort idag? Gick upp, göra sig klar, pumpa cykel, cykla till skolan, tränade latinojympa, seminarie, cykla hem, läsa klart bok, diska halvt berg, göra rent kattlåda, cykla till niclas, handla, tv, taco och en massa prison break. Cykla hem, kolla gilmore girls, gosa med katter.
Imorgon sälja säng till kvinna, åka till pappa, äta god mat, biblan, hjälpa pappa packa, promenad, läsa, jassi och melodifestival. Weee tur att man inte har sina dagar planerade.

Tips. Hur man håller katter sysselsatta om man vill sova. Sprid ut torrfoder över golvet. Ger mer en match än en skål.


så roligt med gamla bilder. hihihi kan det vara 2002?
image6

Om ni inte har upptäckt det än finns det två sidobloggar om film och böcker jag läst! =) Kanske inte så överintressant med böcker ni troligen inte kommer att läsa men tycker att det är kul när man lagt tid på det genom kursen =) Många bra!

Kommentarer
Postat av: abo

haha vem är det i bakgrunden? Tänkte gissa på mig själv men är lite osäker. :p

2007-03-10 @ 13:02:58
Postat av: Anonym

ja haha abo det är du, vi var utanför clas ohlson i sthlm när vi var där med teatern

2007-03-10 @ 23:06:40
Postat av: abo

haha fan! Misstänkte det men ville inte erkänna för mig själv! Men visst kommer jag ihåg, var det inte när vi var iväg med kamelmarianne på teatern?

2007-03-11 @ 14:28:14
Postat av: Anonym

haha jo, marianne med det flygande håret

2007-03-11 @ 16:01:50
Postat av: Linda

snyggt kort! :)

2007-03-11 @ 16:27:43
Postat av: abo

marianne med kaffemuggen i handen. :p

2007-03-15 @ 15:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback