6 mars

Sov länge i morse men har ändå varit trött idag. Hade skola vid två, vara bara i två timmar sen var det jympa hihi. Kom hem åt sallad och kyckling, satte mig ner och gjorde en lista på allt jag behöver göra nu och i framtida dagar. Så jobbigt måste ringa hyresvärden om allt som behöver fixas, söka sommarjobb, börja kolla skolor till hösten, diska, handla, titta desperate housewifes, kolla vilken litteratur jag saknar till hemtentan nästa fredag, läsa, läsa, och läsa. Jobbigt. Tur att niclas är i kumla och att alla andra med har massa att göra haha så man har lite mer tid iaf. Men tänk på mamma som sitter och solar i Indien, fusk!

Imorgon blir det rekordläsning och sen kommer niclas. Ska kolla serier och umgås så nån kul "glimt" blir det iaf.
Sen åker han tillbaka till kumla igen och jag får fortsätta läsa hehe.

SKA gå upp tidigt imorgon. Ska tvinga mig själv gå en kort promenad på morgonen.

Wee kanske får såld min gamla säng på lördag! Money!

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback