Walla!

sköna dagar!! ledigt efter de 14 timmarna jag gjorde i söndags. Rätt tomt på jobb tills nästa torsdag, så ,igår grilla vi hos mamma, idag har jag haft sovmorgon och hjälpt Linn "flytt"-städat hennes lägenhet och gosat med Niclas. Imorgon ska jag öööööööööööh, inte göra nåt? hihi så skönt.

På fredag bär det av till Stavanger och hälsa på bror min. Eftersom jag inte fick tag på någon festivalbiljett för att jag va så klantig och att alla på blocket är så cp att de tror att man ska ge dem dubbla summan för en biljett haha, så hänger jag med mamma, ingemar och linn på en bilfärd istället hah. Det tar 13-15 timmar att åka. =/ 90mil, stor del på norska vägar, har ni varit i norge vet ni vad det innebär. Krokigt och svänigt och högst 90km/h haha. Men ska bli så kul att träffa martin och se hur han bor! synd bara att vi inte är där på vardag så vi kan besöka hans jobb och få ta på oss de där dräkterna haha hade varit latjo!

Måste komma ihåg att köpa de super goda godisgubbarna med hem!

image44

Här är pappa och yvonne när de besökte martin i  maj haha nästan så det är brucan i armagedon igen haha

puss godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback