Smärtdagbok

hahah fick ju värsta migränanfallet efter att jag variit hos kiropraktorn i fredags, var nedbruten på lördagen, ont i huvudet söndag och idag, var hos kiropraktorn igen vid fem idag och så vips var det nåt som var knäckt rätt igen haha lustigt men skönt! =) mindre skönt är själva behandlingen, speciellt käken, han trycker tills det kommer tårar..

Ska sluta tjata om detta.. :-) tycker det är rätt coolt bara.

Trötthet! döper jag denna dag till. Gick brevid på min första dag som personlig assistent. Det är en erfarenhet. Jisses vad läskigt det kommer vara första dagen när man är själv och ska komma ihåg allt och kunna med maskiner mm! Men roligt!

Nu ska jag göra nåt roligt med min övriga tid haha Upp sju imorgon igen!

Puss!

                                                    image40
                                                                 fint träd på min bakgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback