Så!

Nu är jag klar med skolan för våren! =) Skönt att veta att jag klarade tentan och slipper plugga på den igen. Det gick tydligen så bra tillochmed att jag fick VG!! =) vart så glad. Men fick G i betyg då man måste ha fått tre VG:n för att få det i betyg men det spelar ingen roll! =) Gladish!

Idag ska jag... inte göra mycket heller haha Linn ska jobba eftermiddag och Niclas börjar jobba natt i natt. Så man kanske skulle ta sig till Kumla? =) Träffa mamsen lite. Får se. Lite skönt med dessa svalare dagar också, kan man bara tat lugnt inne och få saker gjorda som man inte vill ta itu med när solen skiner!

Nu har jag fått mitt sommarschema också, det klara och bestämmda. Det tog inte tid nej. Men iaf är jag rätt nöjd. 5 arbetsveckor utspridda på hela sommarn. Helt perfekt. Är massa ledig så kommer bli jätteskönt! Dock mindre nu och mer i Aug.

Frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback