Min inneboende

vaknar klockan två på natten. Har drömt att jag måste på toa så jag kommer halvvaken på att jag ska gå dit. Sätter mig upp. Linn som ligger och sover halvskriker desperat:
- Mår du dåligt!?!
- Nej
- Har inte du sovit nånting!?!
- Jo, jag ska bara på toa
går.. kommer tillbaka..linn har somnat
...trodde jag... Linn far upp igen
- Mår du dåligt!?!?
- Nej
- Du springer ju på toa hela tiden!
- Nej, jag har bara varit en gång
- Zzzzzzzzz
Linn sover så fort hon har lagt huvudet på kudden


Hahah udda, roligt i efterhand men vart väldigt irriterad mitt i natten på alla attacker hahaha

Kommentarer
Postat av: Suss

Ha ha! Det låter som att hon brås lite på pappa Ronnie, som kunde sova och läsa sagor samtidigt när ni var små?!?

2007-08-21 @ 08:52:57
Postat av: kristin

hahah ja kanske det! hon får för sig mycket när hon ligger och sover. Häromnatten klagade hon på att jag störde husfriden för alla när jag skickade ett sms! haha *ljudkänslig*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback