Första sommarlovsdagen

blev en katastrof haha visste att jag inte skulle sagt för mycket. Vaknade typ klockan sex med huvudvärk men tog treo och tyckte att den skulle försvinna. Dum som jag var gick jag till kiropraktorn på min tid vid tio. Det skulle jag inte gjort. Hemskt migrän anfall resten av dagen. Usch vet inte när jag hade ett sånt senast, mådde illa så jag inte kunde sitta upp och skakade i hela kroppen. Men blev bättre bortåt kvällen, det var ju skönt iaf, drogad på värktabletter kan man ta sig en bit haha

Vaknade idag och känner mig fortfarande hängig, typ som bakis. Haha fast utan nöjet kvällen innan. Orättvist.
Så därför kan jag inte följa med de andra till Tranås idag =(( känns jättetråkigt, vi kommer inte alls ses mycket i sommar ju. Kan ju fungera som vanligt men dricker jag kommer migränen komma tillbaka och det betyder att jag måste vara nykter och det kanske inte är så roligt när alla andra är packade och jag inte känner någon annan =) och vill ju verkligen inte vara en börda för de andra haha men men ska försöka våldgästa Elin i Norrköping istället i veckan haha om inte inskolningen tar massa dagar.

så typiskt att det är så mycket nu när allt händer, sen drar Darya och Elin. Linn, Niclas och Flum kommer jobba hela sommarn och jag kommer vara mycket ledig i Juni haha jag får göra utflykter med mig själv. Tur är att folk jobbar skift så nån kommer jag kunna följa efter iaf hahah

åh Jag som hade sett fram emot att festa! var så länge sen. Suuuuuuuuuck

Kram till de andra iaf! ni får vara galna och ha roligt åt mig hihi.

 image34image35
 image38image39   

Kommentarer
Postat av: Linda

dumma migrän:(

2007-06-04 @ 08:47:23
Postat av: kristin

mm verkligen! värsta anfallet på länge, just då =(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback