30 min försent

Jag är så väldigt uttråkad! fast iofs så är det sleepy time haha men det är ensamt oxå, man vänjer sig att ha folk runt sig fort. Nu har Linn bott här i 2 veckor. Hon sover hos mamma i kumla i natt för hon ska jobba tidigt hehe so it´s just me and the cats!

Nu inleds kalassäsongen igen, har varit lite stiltje på den fronten ett tag nu. Ska till karlstad på lördag och fira William och sen kanske till Järsjö på söndag för då fyller Örjan 35 år.

Imorgon kanske det blir fest eller nåt Flum? Du får styra upp! haha

Natti

Kommentarer
Postat av: Linda

JAG STYR UPP! sitter här och är rastlös. vill åka NU!:)

2007-06-16 @ 16:47:22
Postat av: kristin

hahah jagmed! jag ärr härrr

2007-06-16 @ 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback