Sååååå vad har hänt i dag

not much hahah träffade darya på stan och käka lunch. När jag kom hem så stack Linn iväg och jag var all alone. Min lediga vecka som var så full av aktiviteter och resor förra veckan är nu helt blank. Blev lite deprimerad där för en stund. Vädret är ju inte på topp heller. Vill hitta på nåt och åka nån annanstans! Fick nästan i väg Sandra på en miniresa hahah ska övertala henne imorgon. Hoppas det blir bakdag! =))
Och händer inget annat så drar vi till stockholm på fredag, Sys och jag. hihi. Lön på onsdag betyder måttlig shopping efter en tröja och kanske något fint tills på tisdag när farfar fyller 80 år!

Nästa vecka är dock mer fylld. Som sagt kalas och vår släkttripp till Grövelsjön!! Kommer bli så underbart!

                                 image48

På onsdag kommer brorn hem också, ska bli roligt det med. Vem annars döper ständigt om mina katter och tvångsbrottas. haha

Kommentarer
Postat av: Linda

ååh, vart ska ni åka?=)

2007-07-24 @ 10:06:57
Postat av: kristin

det är 45 mil uppåt, vid norska gränsen =) va där förra året med


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback