Hej alla glada!

Gårdagen var lite hektisk men hann med det jag skulle =) fastän jag var superduper trött...man kan bara man vill!

Efter sem och föreläsning i skolan begav jag mig mot kumla och en snabbvisit hos Holm med Darya för att äta kaka och sen vidare för att hälsa på mamma och ingemar där det bjöds på kålpudding och annat. Lyckades klämma in min chokladkaka här med så nu har jag bara 1/3 kvar haha mitt mission är snart avklarat. Åkte hem för att vila innan bion men så visade det sig att bion som vi skulle se bara hade gått tidiga så då blev det Lost-kväll istället! =) trodde jag skulle rasa ihop vid 20-tiden men var upp till efter midnatt faktiskt haha får man fin fina julklappsidéer kan ingen stoppa en...

Kommentarer
Postat av: Darya

Nu har mamma dilan och diana också ätit av din kaka och alla är helt lyriska haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback